Media, Advertising & Entertainment

W ciągu ostatnich lat wszyscy obserwujemy bardzo szybki rozwój nowych technologii. Ma to ogromny wpływ na ciągle zmieniający się kształt mediów.

Nasze wieloletnie doświadczenie w pracy z firmami z tej branży gwarantuje naszym Klientom nie tylko dobrze przeprowadzoną rekrutację, ale przede wszystkim możliwość strategicznego doradztwa.

Posiadamy dobrą orientację w sytuacji poszczególnych podmiotów, rynku kandydatów, a co za tym idzie bogatą sieć kontaktów branżowych. Stale monitorujemy rynek, obserwujemy trendy rozmawiając z przedstawicielami telewizji, radia, wydawnictw prasowych i multimedialnych, domów mediowych, agencji reklamowych, brokerów sprzedających standardowe i niestandardowe formy reklamy.

Internet jest już, a przynajmniej powinien być obecny w każdym liczącym się w świecie mediów podmiocie, czy to jako źródło pozyskiwania kontentu, czy jako jedno ze źródeł pozyskiwania przychodów. Coraz więcej zleceń rekrutacyjnych dotyczy tej właśnie dziedziny. Większość  wszystkich rekrutacji realizowana jest POUFNIE, z uwagi na hermetyczność i przenikanie się środowisk.
Coraz częściej zwraca się w mediach uwagę nie tylko na „przydatność merytoryczną” ile na  dopasowanie „miękkie” – osobowościowe, społecznościowe. Dużym zainteresowaniem cieszą się projekty okołorekrutacyjne – assessmenty, oceny indywidualne, coaching. Jesteśmy postrzegani jako ekspert w dziedzinie projektów HR w sektorze Media & Entertainment.

Wybrane referencje:

  • VP Commercial
  • VP CFO
  • VP COO
  • VP Marketing Director
  • Chief In Editor of Portal
  • Online Editor in Chief
  • Creative Director / Member of the Board
  • Financial Director/Member of the Board
  • General Director
  • HR Directors
  • Art Director
  • Decoder Department Director
  • Multimedia Director
  • Deputy Advertising Director
  • TV Channel Manager
  • Affiliate Director
  • Advertising Sales Director
  • Sales Director
  • Account Director
  • Research Directors
  • Publishing Director
  • Internet Sales & Development Director
  • Program Planning Director
  • Marketing Director
  • Strategic Director
  • Technical Operation Director
  • Technical Director
  • Digital Director
  • PR Director
  • Music Directors
  • Publishing Directors (różne segmenty tematyczne oraz różne cykle wydawnicze)
  • Senior Brand Manager
  • Research Manager
  • Marketing Manager
  • Technical Manager
  • Brand Manager
  • Country Manager
  • Regional Sales Manager
  • Printing House Manager
  • Branch Manager
  • Internet Projects Manager
  • Financial Planning & Analysis Manager
  • Channel Manager Poland&Hungary
  • Channel Manager – History
  • Creative Services Manager
  • Key Account Manager
  • Sales Team Manager
  • E-Business Development Manager
  • Language Editor
  • Site Editor
  • Senior Media Planner
  • Media Planner
  • Senior Account Executive
  • BTL Coordinator
  • Graphics Coordinator
  • Research Analyst
  • Marketing Specialist
  • Publisher
  • stanowiska związane z planowaniem i kupowaniem mediów
  • Assessment Development Center