Maciej Świerczek (Sales & Marketing Manager, Pfizer Polska)

Zostałem zrekrutowany przez NAJ do firmy Pfizer w 2005 roku.  Sam proces wspominam bardzo miło, dość powiedzieć, że do dziś utrzymuję z rekrutującą mnie wtedy Konsultantką kontakt. W tym konkretnym momencie mojego życia zawodowego rozważałem zmianę pracy z założeniem, że firma do której trafię będzie firmą z którą zwiążę się na dłuższy czas i miałem dość jasno sprecyzowane oczekiwania względem przyszłego pracodawcy. W związku z tym podejmowałem decyzję o zmianie bardzo rozważnie, Konsultantka z NAJ bardzo pomogła mi wtedy w rzeczowej analizie sytuacji, krótko- i średnioterminowych perspektyw rozwoju i podjęciu ostatecznej decyzji, która z perspektywy tych 5 lat okazała się być bardzo trafiona. Firma Pfizer Polska w dużej mierze spełniła moje oczekiwania i dała mi możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego – od brand managementu, poprzez zarządzanie zespołami marketingu różnych działów, do pozycji łączącej odpowiedzialność za sprzedaż i marketing. Nie da się ukryć, że w dużej mierze taki przebieg zdarzeń zawdzięczam firmie NAJ, bez tej rekrutacji 5 lat temu  mój rozwój mógł potoczyć się zupełnie inaczej.