Zespół

Nasz zespół ma doświadczenie w znajdowaniu najwyższej klasy menedżerów, ekspertów i specjalistów dzięki którym firmy naszych klientów osiągają wyjątkowe rezultaty w nieustannie zmieniającej się gospodarce. Dbamy o to, by znaleźć osoby posiadające pasję do wdrażania lub tworzenia innowacyjnych strategii i rozwiązań.
Równocześnie zapewniamy doskonałą obsługę klienta, regularnie informując o postępach naszej postępy.

  1. Ewa Adamczyk

    Managing Partner

    Additional sectors: Pharma, Finance & Banking, FMCG, Retail, Manufacturing

     

    Ewa Adamczyk współpracę z NAJ International rozpoczęła w 1994 roku. Na początku, jako młody konsultant zajmowała się projektami na stanowiska eksperckie i menedżerskie dla branży FMCG, produkcji, dystrybucji i branży finansowej. W tamtym czasie klientami firmy były największe międzynarodowe koncerny, które właśnie rozpoczynały swoją działalność w Polsce i tworzyły nowe struktury. W kolejnych latach z sukcesem przeszła kolejno przez stanowiska Business Development Manager, Client Director by w roku 2005 objąć obowiązki Dyrektora Generalnego. Zawsze związana z aktywnym pozyskiwaniem klientów i zaangażowana w realizację coraz to bardziej wymagających projektów łącznie ze stanowiskami Członków Zarządu. Z wykształcenia jest magistrem inżynierem technologii żywności i ukończyła studia MBA w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego oraz Zarządzanie Kompetencjami na Uniwersytecie Warszawskim. Przeszła przez certyfikowane w International coach Federation (ICF) szkolenia coachingowe.

    Ewa Adamczyk zaangażowana jest w tworzenie nowych produktów, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów w dzisiejszych czasach tj. Assessment Centre, Outplacement z wykorzystaniem kompetencji Head Huntera, Psychologa i Coacha, szkolenia Cochingowe, Market Mapping.

    W grudniu 2011 roku przeszła pomyślnie przez proces Management Buyout i obecnie pełni obowiązki Managing Partnera/CEO.

    Mówi w języku angielskim, niemieckim oraz posiada komunikatywną znajomość języka rosyjskiego.

     

    Motto: „Przywództwo to umiejętność przekładania wizji na rzeczywistość.” (Warren Bennis)

  2. Katarzyna Sadownik

    Senior Project Manager / Head of IT, Telecom & Multimedia Sector

    Additional sectors: FMCG, Manufacturing, Energy

    Katarzyna Sadownik do zespołu NAJ International dołączyła w 2002 roku. Od początku zajmowała się projektami Executive Search, najpierw w roli search konsultanta a później systematycznie awansując, objęła funkcję Senior Project Managera. Jako Senior odpowiada jednocześnie za aktywny business development, realizacje projektów jak i również zarządzanie pracą Reasearchera. Doświadczenie Katarzyny to głównie rekrutacje na stanowiska Top Executive w różnych branżach a szczególnie w telekomunikacyjnej i multimedialnej oraz elektroenergetycznej. Oprócz projektów rekrutacyjnych Katarzyna jest również Asesorem w projektach AC/DC oraz prowadzi szkolenia właśnie z tej dziedziny. Lata doświadczeń w branży doradztwa personalnego pozwoliło Katarzynie zbudować liczną sieć kontaktów, którą potrafi uruchamiać z obopólnymi korzyściami. Silny „networking” to sedno sukcesu każdego Headhuntera. Dzięki temu projekty realizowane są w doskonałej, jakości w szybkim czasie.

    Od niedawna Kasia włączyła się w zarządzanie firmą NAJ International – powierzona została jej funkcja Dyrektora Komercyjnego.

     

    Motto: „Świat jest pełen wielkich, przedziwnych rzeczy, czekających na tych, którzy są na nie przygotowani.” (Tove Jansson „Tatuś Muminka i morze”)

  3. Dorota Wróblewska

    Senior Project Manager / Head of Manufacturing Sector

    Additional sectors: Energy, Retail, Pharma

    Dorota Wróblewska jest związana z NAJ International od 1996 roku. Ukończyła kierunek Geografia na Uniwersytecie Gdańskim i podyplomowo uzyskała tytuł Doradcy Zawodowego. W NAJ International zaczynała jako samodzielny Project Manager, stopniowo przejmując zarządzanie pracą Reasercherów na stanowisku Senior Project Manager.

    Obecnie dodatkowo objęła funkcję Executive Director, biorąc udział w zarządzaniu firmą i kreowaniu nowych produktów. Odpowiada za rekrutację dla firm przemysłowych wszystkich branż. Często prowadzi poszukiwania na wysoko specjalistyczne, niszowe stanowiska, w różnych lokalizacjach. Zajmuje się także realizacją projektów Assessment Center, Audyt Managerski, Outplacement, organizuje szkolenia zamknięte z zakresu umiejętności miękkich.

    Posługuje się językiem angielskim i rosyjskim.

     

     

    Motto: „Jeżeli czegoś nie wolno, ale bardzo się chce, to można” (zasłyszane w porannej audycji Wojciecha Manna w radiowej Trójce)

  4. Krzysztof Adamczyk

    Partner / Head of Pharma & Medical Sector

    Additional sectors: Finance

    Krzysztof Adamczyk współpracę z NAJ International rozpoczął we wrześniu 2012 roku, jako Partner. Jednocześnie objął funkcję szefa sektora farmaceutycznego, jako Head of Pharma & Medical Sector. Krzysztof ukończył ekonomię w Szkole Głównej Handlowej. Karierę zawodową rozpoczynał w firmach konsultingowych m.in. pracował w Ernst &Young. Przez kilkanaście lat pracował jako dyrektor finansowy głównie w międzynarodowych firmach farmaceutycznych. Ostatnio kierował przedstawicielstwem niemieckiej firmy farmaceutycznej w Rosji jako Dyrektor Generalny.

    Krzysztof specjalizuje się w realizacji projektów rekrutacyjnych i doradczych w sektorze PHA w Polsce i na innych rynkach. Dodatkowo prowadzi projekty związane z rekrutacjami na Członków Zarządu i obszarem finansowo - księgowym cross sektorowo. Mówi biegłe w języku angielskim oraz rosyjskim. Posiada kwalifikacje Coacha ICC.


  5. Joanna Wójcik-Garbolińska

    Project Manager

    Additional sectors: Retail, Distributions & Logistics, Construction Building & Utilities, Manufacturing Industrial Products

    Joanna Wójcik – Garbolińska dołączyła do zespołu NAJ International w styczniu 2015 roku na stanowisko Project Managera. Karierę w doradztwie personalnym rozpoczęła w 2010 roku w HILL International. Od początku była odpowiedzialna za business development i jednocześnie pozyskiwanie kandydatów metodą direct search na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Następnym krokiem była realizacja oraz koordynacja projektów rekrutacyjnych oraz nadzór nad pracą konsultantów i researcherów. Wcześniej związana była z Radiem TOK FM jako wydawczyni programów radiowych o charakterze społecznym, ekonomicznym, przyrodniczym, naukowym etc. Joanna ukończyła socjologię na Uniwersytecie im. Georga-Augusta w Getyndze w Niemczech; studiowała również antropologię kultury/etnologię europejską oraz gender; jest absolwentką studiów podyplomowych z Zarządzania Zasobami Ludzkimi w SWPS. W NAJ International odpowiada za sprzedaż i realizację polskich i – niemieckojęzycznych projektów rekrutacyjnych z różnych branż i sektorów ze szczególnym uwzględnieniem Retail, Distributions & Logistics, Construction Building & Utilities, Manufacturing Industrial Products.

    Motto: „Kłopot polega na tym, że jeżeli w ogóle nie ryzykujesz, ryzykujesz jeszcze bardziej.” (Erica Jong)

  6. Agata Kostrubiec

    Project Manager

    Additional sectors: Agriculture, Chemistry, Production, FMCG, Media

    Agata Kostrubiec ukończyła kierunek Socjologia na Uniwersytecie Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie oraz podyplomowo uzyskała tytuł Trenera Warsztatu Psychologicznego. Posługuje się językiem angielskim i rosyjskim.

    W NAJ International pełni funkcję Project Managera. Odpowiada za rekrutację dla firm z branży rolniczej, chemicznej, produkcyjnej, FMCG, przemysłowej i mediowej. Często prowadzi poszukiwania na wysoko specjalistyczne, niszowe stanowiska, w różnych lokalizacjach. Dzięki wykształceniu oraz doświadczeniu w organizacji szkoleń z zakresu umiejętności miękkich, potrafi realizować procesy outsourcingowe dla każdego poziomu stanowisk. Przy tym adekwatnie łączy kwalifikacje i zainteresowania Kandydata z jego możliwościami na rynku pracy.

    Oprócz projektów rekrutacyjnych Agata jest również Asesorem w projektach AC/DC. Lata doświadczeń w branży doradztwa personalnego oraz jako Kierownik Personalny w prestiżowej agencji reklamowej pozwoliło Agacie zbudować liczną sieć kontaktów oraz doświadczenie, które potrafi przełożyć na sukces.

    Agata Kostrubiec z sukcesem zrealizowała m.in. takie projekty jak:  Dyrektor Sprzedaży, Trade Marketing Manager, Country Manager, Finance Manager, Commercial Director CEE, Business Development Manager, Kierownik Personalny, Kierownik IT,  Regional Sales Manager, Key Account Manager, Chief Accountant, Marketing Manager, Export Director, Purchising Director, Kierownik Działu Logistyki, Technolog żywności, Dyrektor Produkcji, Kierownik Utrzymania Ruchu, Kierownik Jakości, Inżynier Elektryk, Inżynier Automatyk, Kierownik Laboratorium, Doradca ds. Żywienia Zwierząt, Brand Manager, Analityk Biznesu, Dyrektor Sklepu, Analityk Finansowy, Kierownik Skupu Zbóż, Account Manager, Grafik, Project Manager, Informatyk-Programista, Traffic Manager, Client Service Director, Dyrektor Kreacji, Strateg, Samodzielny Księgowy, Kupiec, Analityk Sprzedaży, Kontroler Finansowy, Specjalista ds. Logistyki, Prawnik.


  7. Urszula Sadomska

    Coach

    Urszula Sadomska posiada akredytacje Master Certified Coach International Coach Federation (MCC ICF). Licencjonowany trener NLP. Od ponad 10 lat pracuje jako Coach w zakresie business coaching, executive coachingu i life coachingu.

    Swoją karierę zawodową rozpoczynała w korporacjach, w których spędziła kilkanaście lat, jako Dyrektor Finansowy i Administracyjny, wspierając i prowadząc pracowników ku sukcesom i samorealizacji.

    Dodatkowo kwalifikacje Coacha i Trenera zdobywała na warsztatach prowadzonych przez liderów coachingu na świecie m.in: Herman Muller Walbrodt, Franka Farrelly, Christina Hall, Joseph O’connor, Kristine Alex, Martyn Carruthers, Suzi Smith, Stehpen Gilligan, Robert Dilts, dr Mariusz Wirga, dr Richard Bolstad, Marilyn Atkinson (10.000 godzin praktyki).

    Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.


  8. Agnieszka Wolańska-Konecka

    Ekspert w projektach z obszaru Strategic Human Resources Management

    Ekspert w zakresie budowania oraz zmiany kultury organizacyjnej, rozwoju przywództwa, rozwoju ludzi i organizacji, strategicznego HR, komunikacji. W trakcie ponad 20-letniej kariery zawodowej, zdobyła doświadczenie w różnorodnych branżach. Od 2007do czerwca 2014 roku odpowiadała za zasoby ludzkie w Netii, ostatnio na stanowisku Dyrektora Departamentu Rozwoju Organizacji i Komunikacji, równocześnie pełniąc funkcję Prezesa Zarządu jednego z operatorów wchodzących w skład Grupy Netia -  firmy Petrotel.

    Przed rozpoczęciem współpracy z Netią Agnieszka Wolańska - Konecka była Dyrektorem ds. HR i Administracji w międzynarodowych korporacjach (Coca-Cola, Sanofi-Synthelabo) oraz polskich spółkach giełdowych (Agora i Opoczno). Początki jej kariery zawodowej związane były z  Amplico Life - AIG, a następnie polską firmą szkoleniową Kalkstein Training Centre.

    Wśród doświadczeń zawodowych, kluczową rolę odgrywały aspekty związane z: przeprowadzaniem organizacji przez istotne zmiany, budową kultury organizacyjnej skoncentrowanej na kliencie oraz gotowej do transformacji, wdrażaniem strategicznego HR i rozwojem organizacji.

    Wśród dużych projektów, którymi zajmowała się Agnieszka Wolańska-Konecka warto wspomnieć m.in.:


    • Program „Profit” - optymalizacja kosztów i poprawienie efektywności organizacji

    • Program „Klientomania” – budowa  kultury organizacyjnej nastawionej na klienta

    • Programy integracyjne związane z zakupem spółek , projekt „T2N” (połączenie Tele2 i Netii), projekt „CDN” (integracja 3 dużych spółek Crowley, Dialog, Netia) oraz ok. 50 małych spółek internetowych

    • Program „4Sails” – poprawa efektywności sił sprzedaży

    • Projekt „N-power” –poprawa szybkości i jakości działania organizacji poprzez ograniczenie biurokracji, rozszerzenie uprawnień decyzyjnych i kaskadowanie tych uprawnień na niższe szczeble zarządzania w organizacji

    • Projekt restrukturyzacji organizacji, polegający na wyodrębnieniu dwóch samodzielnych Business Unitów, oraz stworzeniu struktury Centrali i shared services.

    • Projekt „Continous Improvement”- ujednolicenie praktyk i poprawa produktywności kilku fabryk, które wcześniej należały do różnych właścicieli

    • Projekt restrukturyzacji organizacji w Słowenii.

    • Przeprowadzanie wyższego kierownictwa firmy przez proces budowania strategii dla organizacji, tworzenie misji, wizji, wartości organizacji – w kilku organizacjach


    Tworzenie i wdrażanie strategii HR wspierającej strategię organizacji – w kilku organizacjach.Od roku 2014 własciciel i załażyciel firmy Will To Change Consulting Sp. z o.o.

    www.willtochange.pl